Під гарантійними зобов'язаннями слід розуміти забезпечення виробником нормальної роботи виробу протягом гарантійного терміну з дня продажу, за умови дотримання правил монтажу та експлуатації, а також умов транспортування.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • модель;
  • дата продажу;
  • фірма-продавець.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначає підприємство виробник. Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Ми повернемо вам кошти на протязі 3 днів з моменту отримання від вас заявки на повернення. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики та маркування.

Якщо рушникосушарка не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку "контролю" виробника, про те, що умови експлуатації не порушені.

Якщо в гарантійний період, товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

У яких випадках гарантія не надається? Підприємство виробник може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • при наявності ознак впливу електро-хімічної корозії;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, в тому числі відсутня циркуляція води в рушникосушарці, яка виникла через порушення технологічного процесу складання та монтажу виробу, а також особливості розведення систем ГВП та опалення;
  • ушкодження виникли в результаті з'єднання або підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.